O společnosti Hogg Robinson, s.r.o.

Společnost Hogg Robinson, s.r.o. je přední cestovní kanceláří, patřící do nadnárodního řetězce Hogg Robinson Group (HRG). Zaměřujeme se na zajišťování široké škály cestovních a incentivních služeb převážně pro korporátní klientelu. V současné době společnost HRG působí ve více než 120 zemích světa, v podobě přímého vlastnictví poboček či prostřednictvím partnerských kanceláří.

Od roku 1993, kdy byla založena, si společnost Hogg Robinson, s.r.o., vybudovala pověst profesionála ve svém oboru, a v současné době tak patří k nejsilnějším a nejstabilnějším cestovním kancelářím na našem trhu.

Pro lepší přehled cestovních nákladů nabízíme v rámci produktu „Management služebních cest“ řadu nástrojů, které Vám umožní sledovat, optimalizovat a kontrolovat cestovní výdaje v procesu objednávání letenek, ubytování, pronájmu aut, zajištění víz a ostatních služeb. Významnou součástí HRG je i oddělení „Meetings, Groups & Events“, v rámci kterého Vám uspořádáme incentivní cesty do celého světa, konference, kongresy, eventy i pracovní setkání či společenské firemní akce. Incoming, sportovní a zábavné firemní akce, u nás i v zahraničí, doplňují široký rozsah služeb poskytovaný HRG MG&E.

Náš tým

Pavel Němec

Pavel Němec

Managing Director pro Českou a Slovenskou republiku

pavel.nemec@hrgworldwide.com
234 096 150, 602 781 006

Pavel pochází z Třebíče a do HRG nastoupil v roce 2004. Začal na pozici vedoucího oddělení Business Travel, kde se postupně přes obchod dostal do stávající pozice generálního ředitele pro Českou a Slovenskou republiku. Rozhoduje v obchodní, marketingové a cestovní politice firmy. Dále kontroluje a koordinuje výsledky práce vrcholového managementu.

Boris Plaňanský

Boris Plaňanský

Finance Director pro Českou a Slovenskou republiku

boris.planansky@hrgworldwide.com
234 096 144, 602 530 551

Boris pochází z Liberce a do HRG nastoupil v roce 2000 na pozici finančního ředitele pro Českou a Slovenskou republiku. Je zodpovědný za zabezpečení ekonomické a finanční stability a trvalého růstu zisku společnosti. Hodnotí rizikovost jednotlivých projektů.

Pavel Karbulka

Pavel Karbulka

Head of Operations

pavel.karbulka@hrgworldwide.com
234 096 106, 724 169 504

Pavel pochází z malého města u Prahy a do HRG nastoupil v roce 2010. V současné době je na pozici Head of Operations a je zodpovědný za chod oddělení Business Travel, rezervační systémy, implementaci nových klientů a technologii. Je v pravidelném kontaktu s dodavateli – letecké společnosti/hotely/rent a car. Sleduje průběžné výsledky a plnění plánu vzhledem k situaci na trhu a dokáže zajistit konkurenceschopnost, vyhledává nové možnosti pro zlepšení a zrychlení obsluhy klientů.

Veronika Vodicová

Veronika Vodicová

Head of Sales & Client Management

veronika.vodicova@hrgworldwide.com
234 096 133, 724 023 144

Veronika pochází z Prahy a do HRG nastoupila v roce 2005. Prošla si všemi pozicemi a díky tomu nasbírala mnoho zkušeností, které od roku 2013 využívá v pozici obchodní ředitelky. Na této pozici koordinuje a zodpovídá za rozvoj obchodní a prodejní strategie společnosti a kontroluje výsledky práce svého oddělení. Reprezentuje společnost při vytváření a udržování obchodních vztahů.

Helena Jemelková

Helena Jemelková

Head of Sales Meetings, Groups & Events

helena.jemelkova@hrgworldwide.com
234 096 140, 602 844 433

Helena pochází z Prahy a do HRG nastoupila v roce 2012 na pozici ředitelky incentivního oddělení. Kontroluje a koordinuje výsledky práce svého oddělení, má na starosti zaštítění obchodních příležitostí pro incentivní oddělení, dohled nad přípravami akcí pro klienty všeho druhu a vyjednávání obchodních podmínek u našich dodavatelů.

Ivana Šohajová

Ivana Šohajová

Chief Accountant

Ivana pochází z Prahy a do HRG nastoupila v roce 2000 na pozici hlavní účetní. Má na starosti finanční i mzdové účetnictví a stará se o své oddělení. Komunikuje s úřady, stará se o práce související se závěrkou, statistickými výkazy, připravuje a shromažďuje podklady pro audit.

Jitka Tóthová

Jitka Tóthová

Account and Sales Manager

jitka.tothova@hrgworldwide.com
234 096 135, 602 431 733

Jitka pochází z Prahy a do HRG nastoupila začátkem roku 2016 na pozici obchodní manažerky. Její náplní je získání nových klientů, prezentování našich služeb působivou formou, zodpovídá dotazy potenciálních klientů a hlavním cílem je úspěšně dokončený prodej a následná péče o stávající klienty.

Karolína Chmelařová

Karolína Chmelařová

Junior Account Manager

karolina.chmelarova@hrgworldwide.com
234 096 134, 602 269 972

Karolína pochází ze Sedlčan a do HRG nastoupila v srpnu 2016, aby se stala novou posilou obchodního týmu. V současné době podporuje obchodní tým jak v péči o stávající klienty, tak i v akvizici klientů nových. Významně se podílí také na rozvoji našich marketingových aktivit a neocenitelnou roli hraje při vytváření obsahu HRG newsletterů.

 

Martina Ottová

Martina Ottová

Marketing Specialist

Martina pochází z Krkonoš a do HRG nastoupila v roce 2008 na pozici cestovního konzultanta. Nyní je na mateřské dovolené, ale rozhodla se přopojit zpět k týmu a má na starosti přípravu elektronických newsletterů, web HRG, podporu marketingových akcí pro klienty a provoz kanceláře.

Kariéra

HRG Czech Republic je jedna z nejdynamičtějších nadnárodních cestovních kanceláří. Máme pobočky ve většině zemí světa a jsme technologickou špičkou v cestovním ruchu.

Pro centrálu na Praze 7 hledáme novou posilu týmu do pozice:

TRAVEL CONSULTANT – oblast služebních cest

Jsme moderní firma plná srdcařů. Cestovní ruch je to, co nás baví a rádi pracujeme pro společnost, která v oboru něco znamená a má dobré jméno. Jestli hledáš významnou firmu a skvělou pozici v cestovním ruchu, kde bys chtěl/a začít anebo kde bys chtěl/a rozšířit svoje znalosti, tak to rozhodně zkus u nás.

Můžeme Ti nabídnout zajímavou a různorodou práci se zákazníky a dále:

  • šanci udělat kariéru v cestovním ruchu
  • super tým kolegů, na které se můžeš vždycky spolehnout
  • pěkné pracovní prostředí
  • přístup k nejmodernějším technologiím
  • možnost komunikace v AJ na denní bázi
  • prostě celkově pohodovou firmu
  • a samozřejmě další benefity od pravidelné mzdy, provizí z prodeje, příspěvků na jazyk a životní pojištění a další benefity podle odvedené práce

A co budeš dělat?

  • Nabízet všechny služby společnosti od letenek přes hotely až po cestovní pojištění
  • Komunikovat se zákazníky, kolegy, leteckými společnostmi, hotely a dalšími dodavateli
  • Pracovat s nejmodernějšími technologiemi

Informace o pozici:

Požadavky : znalost rezervačního systému Amadeus nebo Galileo
Místo výkonu práce: U Průhonu 1588/11a, Praha 7 – Holešovice
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru:
Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Benefity:
Provize z prodeje, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Příspěvek na vzdělání

Kontakt:

HRG Czech Republic
Pavel Karbulka
U Průhonu 1588/11a
170 00 Praha 7 – Holešovice
Česká republika
Telefon: +420 234 096 106

E-mail: pavel.karbulka@hrgworldwide.com

Pokud Tě náš inzerát zaujal, pošli Tvoje CV níže uvedeným formulářem.

Vaše jméno *
Váš email *
Váš telefon *
Pozice *:
Motivační dopis *:
CV *:
Jiné:

Historie

  • 1845 - Hogg Robinson

    Založení společnosti Hogg Robinson

    Zde můžete shlédnout video o vývoji naší společnosti:

    Evolution history module-HD
  • 1987 - Hogg Robinson

    Hogg Robinson Group vstoupila na London Stock Exchange

    Vznik Hogg Robinson plc

  • 1990 - Hogg Robinson

    Založení nové značky BTI, kde společnost Hogg Robinson byla majoritní akcionář a správce společnosti

  • 1993 - HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Založení společnosti Global Express

    Akreditace IATA společnosti – jedna z prvních v ČR

  • 1995 - Hogg Robinson

    1995 – 2003

    Mezinárodní akvizice ve Skandinávii, Kanadě, Itálii, Rusku, Francii, Singapuru a Austrálii

  • 1996 - HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Otevřena pobočka na Letišti Praha Terminal 1

  • 1998 - HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Otevřena pobočka v Brně

  • 2001 - HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Založena organizační složka (pobočka) na Slovensku v Bratislavě

  • 2002 - HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Partnerství s BTI (BTI nahrazuje předešlého partnera)

    Přejmenování na Global Express BTI a změna značky na BTI

    Otevření prvního implantu

  • 2004 - Hogg Robinson

    Vytvoření majoritně kontrolovaného Joint Venture pokrývající Čínu, Hong Kong, Macau a Taiwan

    Akvizice Kuoni Holdings ag a expanze v Rakousku, Neměcku, Maďarsku, Lichtenštejnsku a Švýcarsku

    2004 – HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Přejmenování na Business Travel International, s.r.o.

  • 2005 - Hogg Robinson

    Akvizice Sea Gate Travel Group v USA

  • 2006 - Hogg Robinson

    Hogg Robinson ukončuje Joint Venture v BTI a zaměřuje se na vlastní nezávislou strategii

    Navýšení pokrytí v Severní Americe pomocí akvizice Robustelli a Partnership Travel Consulting

    Hogg Robinson se charakterizuje jako “Corporate Services Company” a mění se na celosvětový řetězec Hogg Robinson Group (HRG)

    Posiluje postavení ve Východní Evropě díky akvizici v ČR a SR

    2006 – HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Akvizice společnosti Hogg Robinson Holdings B.V. (31. července)

    Otevření druhého implantu

    Změna názvu na Hogg Robinson, s.r.o. a změna značky HRG Czech Republic a HRG Slovakia

  • 2007 - HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Přestěhování letištní pobočky z Terminálu 1 na Terminál 2

    Přestěhování hlavní slovenské pobočky na novou adresu v rámci Bratislavy

  • 2008 - HRG Czech Republic & HRG Slovakia

    Otevření prvního implantu na slovenském trhu

    Zavedení již třetího implantu v České republice

    Přestěhování hlavní pobočky HRG Czech Republic na novou adresu v Holešovicích (U Průhonu 1588/11a, Praha 7)

  • 2011 - HRG Czech Republic

    Zavedení elektronické fakturace

    Nový rezervační on-line systém AeTM

    Firemní cestovní portál i-Suite

    Otevření nového regionálního zákaznického centra, v jehož rámci obsluhujeme z Prahy i zákazníky z jiných zemí

  • 2012 - HRG Czech Republic

    Vylepšení technologií rezervačních systémů AeTM a Kupsiletenku

    Zavedení schvalovacího systému HRG TripPASS

    Unikátní on-line technologie HRG Insight sledující bezpečnost cestujících a poskytující komplexní reporting

    Re-branding oddělení MICE (Meetings and Events) na MG&E (Meetings, Groups and Events)

  • 2013 - HRG Czech Republic

    Zavedený nový systém pro rezervaci ubytování – Content INN

    Zavedení automatické fakturace

  • 2014 - HRG Czech Republic

    V srpnu proběhl největší charitativní HRG DAY s podporou našich klientů. Výtěžek jsme věnovali psímu a kočičímu útulku

    Dokončení implementace interních kontrolních technologií na oddělení Business Travel (Quality Control)

  • 2015 - HRG Czech Republic

    V březnu proběhlo spuštění nových webových stránek

    Nová technologie ve spojení HRG a FRAEDOM – intuitivní a snadno použitelný nástroj pro správu systému ve vaší společnosti

  • 2016 - HRG Czech Republic

    V únoru proběhla konference v hotelu Boscolo v Praze na téma „The Changing Face of Business and MICE Travel“, které se účastnil náš Chief Executive, David Radcliffe. Více si můžete přečíst zde: Konference HRG

    V srpnu je to 10 let od prodeje naší agentury do vlastnictví Hogg Robinson Plc. Jsme tedy už 10 let ve 100% vlastnění centrály v UK.