gray-street-617250_1920

V předešlém newsletteru jsme se dotkli tématiky hotelových trendů a vyjednávání korporátních hotelových programů jako jedné z dalších možností, jak snížit výdaje v oblasti ubytování při služebních cestách. Rádi bychom vám nyní představili konkrétní výhody, který vám vlastní hotelový program přinese.

Přehlednost a jedna cena

Běžně se setkáváme s velkými rozdíly cen ubytování, které jsou ve většině případů odvislé od sezónní vytíženosti ubytovacích kapacit konkrétních hotelů. Nezávisle na lokalitě jsou v únoru pokoje nabízeny za cenu velmi výhodnou, v červnu nás naopak hotely překvapí téměř 30% nárůstem ceny.

Právě hotelový program je jedním z prostředků, jak se takovým výkyvům vyhnout. Vyjednáním korporátních cen se dostáváte pouze na jednu cenovou úroveň po dobu celého roku a bez ohledu na sezónnost. I přesto, že v nízké sezóně (listopad-březen) může být vyjednaná korporátní cena vyšší v porovnání s běžně dostupnými cenami, v období celého roku (včetně vysoké sezony s vysokými cenami) dosahujete úspor.

hotel-1209021_1280

Rezervace ubytování pouze v preferovaných hotelech

Hotelový program je navíc vhodným nástrojem, jak zajistit, aby vaši zaměstnanci objednávali skutečně cenově nejvýhodnější možnosti ubytování. Vytvořením hotelového programu získáváte přehled o vyjednaných hotelech ve vámi preferovaných lokalitách v jednom dokumentu. Soustředěním rezervací do vybraných hotelů pak zvyšujete pravděpodobnost získání výhodnějších cen oproti běžným pultovým cenám.

 

Revize a sjednocení hotelových programů HRG

HRG Hotel desk pomáhá našim klientům s konsolidací jejich preferovaných hotelových programů. Nejen díky každodenní práci s hotelovými kapacitami, ale i znalostem trhu a vyjednávací pozici v tomto oboru, se za uplynulé období podařilo zrevidovat a navrhnout úspornější řešení pro mnoho našich klientů. Náklady na ubytování se těmto společnostem snížily až o 15 %. Jak se k nim přidat, vám ráda poradí Helena Jemelková (helena.jemelkova@hrgworldwide.com).