Průzkum spokojenosti klientů HRG – 2017

DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA

Obsluha cestovními konzultanty

1. Jak hodnotíte poskytovaný servis?

Telefonická dostupnost  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Odborná znalost  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Ochota pomoci  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Profesionální přístup a jednání  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Snaha konzultanta zajistit nejlevnější variantu spojení  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Můj požadavek je vždy zpracován v dohodnutém časovém limitu  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Údaje v nabídce, rezervaci i letence vždy odpovídají mému zadání  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Schopnost konzultanta reagovat na nenadálé a nestandardní situace  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím

2. Zde můžete napsat komentář k obsluze cestovním konzultantem:

3. Jak jste spokojeni s kvalitou a úrovní našich nabídek na níže uvedené služby?

Letenky  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Ubytování  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Cestovní pojištění  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Pojištění pro případ zrušení služební cesty  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Pronájem auta  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Parkování na letišti  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Vízum  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím
Jízdenky  Velmi nespokojen Spíše nespokojen Spíše spokojen Velmi spokojen Nevím

4. Zde můžete napsat komentář ke službám, které vám HRG poskytuje:

On-line rezervační systém

5. Využíváte některý z našich rezervačních systémů (např. AeTM, HRG Online, Cytric)

 Ano Ne, nepotřebuji Ne, ale měl bych zájem o více informací

Jak se Vám s tímto systémem pracuje?
 Velmi snadné Spíše snadné Spíše obtížné Velmi obtížné Bez názoru

Napište nám prosím Vaši e-mailovou adresu, abychom Vás mohli kontaktovat. Případně nás kontaktujte na marketing.cz@hrgworldwide.com

Hodnocení oddělení Meetings, Groups and Events

6. Využíváte také naše incentivní oddělení MG&E (pořádání konferencí, teambuildingů, eventů aj.)?

 Ano Ne, nepotřebuji Ne, ale měl bych zájem o více informací

Jaké s nimi máte zkušenosti?
 Velmi dobré Spíše dobré Spíše špatné Velmi špatné Bez názoru

Napište nám prosím Vaši e-mailovou adresu, abychom Vás mohli kontaktovat. Případně nás kontaktujte na marketing.cz@hrgworldwide.com

Hodnocení marketingových aktivit

7. Odebíráte náš elektronický newsletter? (informace a novinky z cestovního ruchu)

 Ano Ne

Je pro Vás v něčem přínosem, dovíte se z něj důležité informace?
 Ano Ne

Napište nám prosím své připomínky, co by Vás zajímalo, čím bychom Vám mohli více pomoci

Napište nám prosím Vaši e-mailovou adresu, pokud chcete newsletter odebírat. Případně nás kontaktuje na sarka.prchalova@hrgworldwide.com

8. Odebíráte náš travel alert? (výstražné zprávy, plánované stávky, zrušené lety, aj.)

 Ano Ne

Je pro Vás v něčem přínosem, dovíte se z něj důležité informace?
 Ano Ne

Napište nám prosím své připomínky, proč pro Vás není přínosem nebo co by pro Vás bylo větším přínosem

Napište nám prosím Vaši e-mailovou adresu, pokud chcete travel alert odebírat. Případně nás kontaktuje na sarka.prchalova@hrgworldwide.com

Hodnocení reklamací

9. Jste spokojeni se způsobem, jakým jsou řešeny vaše reklamace?

 Ano Ne Zatím jsme nic nereklamovali

Uveďte nám prosím důvody, proč jste nebyli spokojeni:

Závěr dotazníku

10. Jak byste zhodnotili celkovou spolupráci?

 Velmi dobrá Spíše dobrá Spíše špatná Velmi špatná Bez názoru

11. Doporučili byste HRG svým přátelům a známým a proč? Podělte se s námi o vaše další případné návrhy na zlepšení našich služeb a komentáře.

12. Nepovinná otázka: Kolik letenek se ročně v HRG vystaví?

Jestliže se svým odhadem co nejvíce přiblížíte skutečnému počtu vystavených letenek, čeká na vás hodnotný a zajímavý dárek.

 

Vyplnění kontaktních údajů je nepovinné, nicméně uvedení kontaktu velice uvítáme, protože jedině tak můžeme konkrétně řešit vaše případné připomínky.

Jméno a příjmení
Název společnosti
E-mail
Mobil

Údaje jsou nepovinné

Děkujeme za vyplnění dotazníku a pomoc při vývoji a zlepšování našich služeb. Velice si ceníme Vaší zpětné vazby. Pro odeslání dotazníku k dalšímu zpracování, prosím klikněte na tlačítko „Odeslat“.

Tým HRG