Jako každým rokem i letos jsme pro vás připravili dotazník spokojenosti a v tomto čísle Newsletteru bychom se s vámi rádi podělili o jeho výsledky.

V dotazníku byla hodnocena úroveň kvality služeb poskytovaných konzultanty, spokojenost s námi nabízenými on-line rezervačními systémy, službami oddělení Meetings, Groups & Events a nezapomněli jsme se zeptat ani na přínos a užitek zasílaných Travel Alertů a Newsletterů.

Nejpozitivněji byly hodnoceny parametry obsluhy jako ochota pomoci, profesionální přístup a jednání a zaslání nabídky v požadovaném časovém limitu. Nejvíce připomínek jsme naopak obdrželi na reakci konzultantů v nestandardních situacích. Prostor jsme dali i pro vkládání individuálních komentářů, které byly v drtivé většině kladné. Velice nás těší mimořádně dobré výsledky v hodnocení celkové spolupráce a dále fakt, že většina klientů by doporučila naše služby i svým známým a přátelům.

Tímto bychom rádi poděkovali klientům za čas, který věnovali vyplnění dotazníku a poskytli nám tak cennou zpětnou vazbu.

graf 1


graf 2