Každý, kdo má na starosti objednávání letenek a dalších cestovních služeb, jistě někdy čelil zvídavým otázkám. Jaké jsou výhody rezervace letenek přes agenturu oproti internetu? Proč se může ze dne na den zvýšit cena letenky? Proč lze některé letenky měnit a jiné ne?

Také z tohoto důvodu pravidelně pořádáme v prostorách naší kanceláře workshop pro objednávající. Jeho cílem je poodhalit účastníkům zákulisí letenkového „Matrixu“ a předat doporučení, jak co nejefektivněji a nejrychleji objednávat cestovní služby.

Jedno únorové dopoledne jsme tak opět věnovali setkání se zástupci našich klientů, kteří mají na starosti zařizování služebních cest. Workshopem je provedla Veronika Vodicová (Head of Sales & Client Management) a Pavel Karbulka (Head of Operations Business Travel).

Účastníci se mimo jiné dozvěděli, co všechno má vliv na cenu letenky, co lze vyčíst z podmínek tarifu či jak funguje objednávání doplňkových služeb nebo rezervace míst v letadle (seating). Věnovali jsme se také specifikům nízkonákladových dopravců. Přínosem bylo pro mnohé téma neočekávaných situací na cestě a s čím vším jim mohou naši zkušení konzultanti pomoci. Pro lepší představu o celém procesu rezervací nastínil Pavel Karbulka fungování globálního distribučního systému Amadeus.

Společné dopoledne bylo zakončeno prohlídkou všech oddělení HRG, kdy měli návštěvníci příležitost potkat se osobně se svými cestovními konzultanty a zeptat se na vše, co je zajímá. Naši klienti ocenili možnost ucelit si informace, které již znají a podívat se na ně z jiného úhlu pohledu, stejně jako seznámení se s trendy v oblasti cestovního ruchu a letecké dopravy.

V případě, že byste se Vy nebo Vaši kolegové měli také zájem podobného workshopu zúčastnit, kontaktujte nás na e-mailu obchod.cz@hrgworldwide.com, rádi ho pro Vás opět uspořádáme.

Školení umíme přizpůsobit i klientům našeho oddělení Meeting, Groups and Events, kteří objednávají letenky pro skupiny na kongresy či na zahraniční eventy.

 

WS-PIC