Vážení klienti, potenciální zákazníci a naši dodavatelé,

je až neuvěřitelné, jak ten čas letí. Máme tady opět konec roku a s tím spojené svátky a hodnocení naší práce.

A protože se letos v HRG událo neuvěřitelně mnoho věcí, dovolím si využít situace a krátce rok 2018 zhodnotit.

Jaký byl? Jedním slovem – hodně náročný, plný změn a našich očekávání.

Asi již víte, že počínaje 19. červencem se HRG stalo součástí společnosti American Express Global Business Travel.

GBT+HRG

Akvizicí HRG ze strany American Express se ze 2 významných hráčů na globálním trhu stala jednoznačná světová jednička. V této době již běží souběžně několik projektů s cílem sloučit jednotlivé týmy, nabídnout zákazníkům lepší pokrytí, další technologie atd. Předpokládáme, že proces sjednocení obou společností by měl pokračovat ještě zhruba 1 rok a ke konci roku 2019 by mělo být vše dokončeno. V té době s největší pravděpodobností zanikne i značka HRG a naše logo. Co ale zůstane stejné, je tým našich lidí, atmosféra, nadšení a energie, s jakou vás budeme i nadále obsluhovat. O všech změnách vás budeme samozřejmě s předstihem informovat.

 

HRG1Rok 2018 je pro tým HRG významným mezníkem i v další oblasti – po 10ti letech strávených ve stávajících prostorách se budeme stěhovat do nového. Od 17.12. nás najdete ve zcela nové budově Visionary by Skanska na adrese Plynární 1617/10, Praha 7. Tímto stěhováním se výrazně posouvá kvalita našeho pracovního prostředí a možnosti pro růst firmy. Na nové kanceláře se už všichni moc těšíme a počítáme i s tím, že pro vás uděláme dny otevřených dveří, pokud se budete chtít přijít podívat.

Osobně jsem pyšný na všechny v našem týmu, protože změn, které museli v roce 2018 absolvovat, bylo opravdu hodně.

Rád bych i vám všem poděkoval za věrnost, podporu a spolupráci. Opravdu si těchto věcí vážíme a nebereme je jako samozřejmost.

Dovolte mi popřát všem klidné svátky plné rodinné pohody a sváteční atmosféry.

Budeme se na vás těšit zase v příštím roce.

 

Za celý HRG tým,

Pavel Němec

Generální ředitel